Friday 12 August 2011

Ramadan Berdarah Siri 1 : Dua maut motosikal berlanggar bas ekspres di Kulim

Dua maut motosikal berlanggar bas ekspres di Kulim


2011/08/12

KULIM: Dua lelaki maut setelah motosikal yang mereka naiki bertembung dengan sebuah bas ekspres di satu selekoh di KM 7 Jalan Kulim-Junjong di sini pagi tadi.

Dalam kejadian pada jam 5 pagi itu, bas milik syarikat Star Ekspres itu dipercayai menyeret kedua-dua mangsa bersama motosikal kira-kira 20 meter.
Berdasarkan kad pengenalan yang ditemui pada pakaiannya, seorang daripada mangsa dikenali sebagai Ridwan Che Embi, 28, dari di Kampung Tengah, Alma, Bukit Mertajam manakala identiti seorang lagi belum dapat dikenal pasti. Mayat kedua-duanya dibawa ke Hospital Kulim untuk dibedah siasat.

Pemandu bas berkenaan, Mokhtar Hassan, 46, berkata beliau bertolak dari Melaka menuju Kulim pada jam 10 malam tadi dan ketika kejadian, terdapat tiga penumpang yang kesemua mereka tidak mengalami sebarang kecederaan.

Ketua Polis Daerah Kulim Superintenden Ghuzlan Salleh ketika dihubungi Bernama, menasihatkan pengguna jalan Kulim-Junjong supaya lebih berhati-hati terutama di sekitar tanah perkuburan Cina di situ kerana terdapat beberapa selekoh berbahaya di situ. - BERNAMA


.....hewmmmm... aku kalau time puase2 nak menjelang rayer ney muler la seriau nak duduk atas jalan rayer,,,darah merah kiter ney terus jd darah manis...ngalahkan darah manis org btunang lg... ape2 pon Al-Fatihah kepade mereke... semoga roh mereke tenang disane~~
... lupe lak ati2 taw kawan2!!! (aku nak balik kpg lak uh mlm ney) adoyay SERIAUUUUUUU!!!

No comments:

Post a Comment